GTM Hub/Quantive

Дизайнер: MBL

Цитат от клиента:

„Бих описал ChairPro като правилния партньор за нашия проект, тъй като те успяха да спазят всяко свое обещание и свършиха работата с най-голямо внимание и приоритет. Екипът им ни накара да се почувстваме специални.”

Как протече всичко

Екипът на GTM/Quantive трябваше да действа бързо, за да обзаведе нов офис за своя екип от деветдесет и пет души. Имахме един месец, в който да свършим всичко - да планираме и да превърнем в реалност визията им за ново офис пространство.

Чрез внимателно планиране с нашия логистичен екип успяхме да доставим мебелните решения навреме и в рамките на бюджета. Крайният резултат е модерен, минималистичен офис, добре интегриран с естествени елементи и пространство, което екипът на GTM/Quantive наистина хареса!

В крайна сметка успяхме да преодолеем ограничението във времето, благодарение на факта, че поддържаме наличности на голяма част от артикулите ни, така че не се наложи да доставяме от външни партньори.

Нашият процес на работа:

Още от самото начало ще Ви бъде назначен мениджър ключови клиенти, който ще наблюдава процеса по обзавеждане на офиса. Може да ни се обадите или да ни пишете, за да уговорим 30-минутна, безплатна консултация, през която ще изслушаме от какво се нуждаете и ще решим заедно как да стартираме планирането на бъдещото Ви работно място.

01

Дизайн и планиране на Вашия проект. 

02

Управление на проекта. 

03

Координиране на поръчките.

04

Доставка и сглобяване. 

05

Ремонт и гаранция.

Предпочитате обаждане?

+0700 10 750

Нека да работим заедно

Всичко започва с безплатна консултация, в която да разберем от какво се нуждаете.

Свържете се с нас и ще получите отговор до 2 работни дни.

Защо да изберете нас? 

  • Офис дизайн и планиране на пространството. 

  • Управление на проекта. 

  • Бърза и качествена доставка. 

  • Отстъпки за поръчки на едро и гъвкаво ценообразуване. 

  • Висококачествени и комфортни офис мебели. 

  • Доставка и монтаж. 

  • Най-устойчивата гаранция, предлагана на пазара.