Създайте мечтания офис!

Времето и усилията, вложени в подбора на мебели и организирането на хармонично офис пространство могат да бъдат натоварващи и ненужно стресиращи.

Ние от ChairPro сме готови да бъдем до Вас в тази нелека задача! Заедно и лесно ще създадем един модерен, функционален и удобен офис, съобразен с всички световни стандарти за ергономия и дизайн, в рамките на планирания от Вас бюджет.

Изборът на обзавеждане е основополагащ за комфорта и съответно за продуктивността на Вашия бизнес екип.

80%

8 от 10 работещи хора изпитват болки в гърба, в резултат от тяхната работа.

70%

Работещите често на компютър са склонни към развиване на проблеми с мускулно-скелетната система.

$100 милиарда

Годишният разход за медицински нужди, свързани с болки в гърба, е надхвърлил $100 милиарда през последните 10 години.

На фона на тези алармиращи статистики, ние от ChairPro Ви предоставяме добре обмислени, ергономични мебелни решения, които да гарантират здравето на екипа и успеха на бизнеса Ви.

Ето как ние от ChairPro можем да Ви помогнем:

Разумни и гъвкави цени

Според принципите на ChairPro, качествените мебели със съвременен дизайн могат да бъдат напълно достъпни.

С продуктите от собствените ни ексклузивни серии столове ChairPro и ErgoPro, както и регулируемите ни бюра Ergo Desk, ще обзаведете офисното си пространство с надеждни решения за всеки дълъг работен ден, с гарантирани ергономични функционалности, на разумни ценови нива.

Представляваме над 20 световно признати марки, като Оkamura, HAG, Maro, Topstar, Bejot, Leyform, Gaber, Pedrali и др., на които сме директни вносители за България.

Спестете от времето си

Времето е невъзобновяем ресурс, който ценим високо. Ние от ChairPro ще се погрижим и ще оптимизираме целият процес за Вас - от планирането на пространството, подбора на асортимент, координацията на поръчките, организиране и извършване на доставка и монтаж.

Всички наши експерти имат дългогодишен опит в управлението на различни по обем интериорни проекти. Уверяваме Ви, че няма да пестим време и усилия, за да доведем проекта Ви до успешен край.

Доверете се на опита ни

С помощта на нашите експерти, лесно и достъпно ще получите коректна и разбираема информация, за да направите най-добрия избор. Ще Ви консултираме през целия процес, като следваме Вашите нужди, желания и идеи. И всичко това в рамките на дефнирания бюджет.

Работим с утвърдени и признати интериорни дизайнери, които ще планират и визуализират пространството, за да придобиете уверена представа за крайния резултат.

Минимален риск

С повече от 10 години опит в сферата на офис обзавеждането, уверено твърдим, че познаваме в детайли бранша и умеем да разбираме очакванията на нашите клиенти. Можете да доверите идеите си на нас, да сте спокойни и уверени в перфектния завършек и краен резултат.

Предлагаме уникална за българския пазар програма за тест, с която си гарантирате увереност в правилния избор на продукт и последващата удовлетвореност на Вашите служители.

Гордеем се със стриктния подбор на нашите артикули, дългите гаранционни срокове и безупречното извънгаранционно обслужване в цялата страна.

Богат асортимент

Предлагаме разнообразни решения, съобразени с Вашата корпоративна идентичност, фирмена култура и ценности.

Всички наши артикули са преминали през множество анализи, тестове и сертификации.

Знаем, че всеки бизнес е уникален, затова подхождаме изключително персонално към всеки един проект. Наясно сме, че ежедневието в една компания включва различни дейности, затова предлагаме решения, както за работните процеси, така и за зони за срещи, отдих, хранене и вдъхновение.

Дългогодишни гаранции

Мебелите ни са създадени да служат вярно на Вас и Вашия екип. Инвестирайте в сигурност, която е покрита за до 12 години напред. Продуктите ни целят не само да подобрят здравето Ви, но и да издържат теста на времето, спестявайки Ви пари в дългосрочен план. Това ние наричаме разумна инвестиция.

Максимална продуктивност

Всеки знае, че служителите, които работят в качествена и ергономична среда, имат по-висока продуктивност, сработват се гладко с колегите си и постигат по-добри резултати.

Енергията и удоволствието от работата на екипа Ви в комфортна и приятна атмосфера значително ще стимулира успеха на компанията Ви.

Нашият процес - от идеята до реализацията

Ще работите с персонален експерт корпоративни клиенти от ChairPro, който ще се грижи за гладкото протичане на целия процес по обзавеждане на Вашето пространство. Можете да се свържете с нас, за да насрочим безплатна консултация, в която да разберем повече за нуждите Ви и да стартираме реализирането на Вашата идея. Защото знаем, че най-добрата идея е реализираната.

01

Дизайн и планиране

02

Управление на проекта 

03

Координация на поръчките

04

Доставка и монтаж

05

Техническо обслужване

Тествайте

В ChairPro предлагаме безплатен 14-дневен тест период на селектирани артикули във Вашият офис. По този начин ще имате възможност да се убедите, че избрания от Вас продукт е правилният. Персоналният Ви акаунт мениджър ще Ви посети на място, ще демонстрира възможностите на продуктите и ще отговори на всички въпроси.

Компании, които се довериха на ChairPro 

Много български и международни фирми избраха ChairPro за свой партньор, за да създадат продуктивна и благоприятна работна среда за екипите си. 

Свържете се с нас:

0700 10 750

Нека да работим заедно

Всичко започва с безплатна консултация, в която ще разберем от какво се нуждаете.

Вие сте*

Колектив

Свържете се с нас и ще получите отговор до 2 работни дни.

Защо да работите с нас? 

  • Проектиране, дизайн и планиране на на пространството

  • Цялостно управление на проекти

  • Надеждни, съвременни и висококачествени мебели

  • Специални отстъпки за количества

  • Корпоративна програма за тест на избрани артикули

  • Най-добрата гаранция на пазара

  • Бърза и сигурна доставка, професионален монтаж