В помощ при изграждането на Вашия мечтан офис

Нашата мисия е да Ви осигурим работно пространство, където да усещате не само комфорт, но и да получавате необходимото вдъхновение да правите това, което обичате. Без да преувеличаваме, ние живеем за добрата ергономия и добрия дизайн. Именно това ни амбицира да Ви помагаме във всяка възможна стъпка: от интериорното планиране и избора на мебели до тяхната доставка и сглобяване, с които да спестите време, усилия, и средства.

Нашата история

През 2012 нашите създатели Марк Бакаш и Радостин Кирилов откриват, че закупуването на офис мебели е изключително трудно

С повече от десетилетие специализация в обзавеждането на офиси, Марк и Радостин осъзнават двата основни проблема при избора и покупката на офис мебели: ако услугата е висококачествена, то тя е бавна и скъпа; ако е достъпна и бърза, то има компромис в качеството и грижата за клиента.

Изборът на мебели от обичайния търговец за тях означавало разшифроването на неясни цени, заплетени опции и борба с голяма надценка на продуктите. По това време, Марк и Радостин не виждат начин как да се обзаведе вдъхновяващ офис, без това да коства много време или да струва цяло състояние.

Затова се появява и ChairPro - за да улесни Вас и екипа Ви при обзавеждането на мечтания офис, независимо от бюджета. Мебелите ни достигат директно до Вас от производителите, което прави селекцията ни по-достъпна от по-ексклузивните артикули със сходно качество на пазара.

Нашата мисия

Стремежът ни е да създадем офиса, който ще предразположи Вас и екипа Ви към желания ритъм.

Считайте ни за личните си съветници по офис обзавеждане, които ще Ви помогнат да превърнете работното си мястото си в зона на повишена продуктивност, нужна за постигане на цели и мечти.

С помощта на опитните ни консултанти ще преминете през процеса на избор на правилните продукти за идеалното работно място, като всичко започва с кратка безплатна консултация.

Нашата цел

Офис мебели, които преобразяват работния Ви ден

Горди сме с това че, предлагаме най-добрата селекция за офис обзавеждане в България. Ние лично, много внимателно и детайлно се грижим за селекцията и дизайна на нашите продукти, като регулируемите бюра Ergo Desk, ергономичните ни столове ErgoPro, ChairPro, и линията Nexus, които са предпочитан избор на българския пазар от много време насам.

Нашите продукти са перфектното решение за максимален комфорт, удобство и продуктивност в офиса на достъпна цена.

Освен личната ни колекция, внимателно сме подбрали и гама от продукти на световно признати марки, като Okamura, HAG, Maro, Wagner, Topstar и много други.

Повече от десетилетие в услуга на българския бизнес и работещите от вкъщи! 

Плъзнете

Доверието и положителните отзиви ни вдъхновяват да продължаваме да предлагаме изключителни персонализирани решения, които подобряват комфорта и работата в офисите.

24 000+

доволни клиенти

3000+

изпълнени проекта

1000+

топ продукта

10+

години опит

Изключително професионално отношение! Целият екип работи с внимание към клиента и те карат да се чувстваш специален. В магазина се предлага голяма гама продукти, с отлични цени и качеството. Пожелавам Ви много успехи! Без колебание отново бих се обърнала към Вас!

Любомир Видев

Офис Мениджър, BRUW

Изключително професионално отношение! Целият екип работи с внимание към клиента и те карат да се чувстваш специален. В магазина се предлага голяма гама продукти, с отлични цени и качеството. Пожелавам Ви много успехи!

Наташа Витанова

Страхотен екип, във възторг съм от отношението и професионализма на тези хора, както и от бързата обработка на документите. Столът се слобява бързо и лесно, стабилен е и удобен. Доволен съм и го препоръчвам!

Георги Илчев

Очарован съм безкрайно много от професионалистите, които работят в тази фирма. Бяха достатъчно любезни, за отрицателно време, да ми изпратят заявените от мен столове. Столовете също са на високо ниво. Със сигурност, ще работя с Вас отново.

Антон Йорданов

Обадете ни се, ако предпочитате:

+0700 10 750

Нека да работим заедно

Всичко започва с безплатна консултация, в която ще разберем от какво се нуждаете.

Вие сте*

Колектив

Свържете се с нас и ще получите отговор до 2 работни дни.

Защо да работите с нас? 

  • Офис дизайн и планиране на пространството

  • Управление на проекта

  • Бърза и безплатна доставка

  • Отстъпки при покупки на едро и гъвкаво ценообразуване

  • Висококачествени и комфортни мебели

  • Доставка и инсталация на мебелите 

  • Най-добрата гаранция на пазара