Често задавани въпроси:
Кога мога да очаквам да получа поръчаните от мен продукти?
Ако артикулът е наличен, обработваме поръчките между 1-3 работни дни. След това разчитаме на нашия партньор Еконт да извърши доставката. Ако доставката е в голям град, обикновено я правят на следващия ден, но ако се намирате в по-малко населено място, Еконт има доставка по график няколко пъти седмично и тогава ще получите вашите продукти.
Ако артикулът е изчерпан, ще бъдете информирани за очакваната дата за зареждане.
За продуктите по поръчка времето за доставка е различно в зависимост от производителя.
Кога и как ще получа фактурата си?
Фактурите се изпращат автоматично, освен ако поръчката не е направена по банков път - тогава ние изпращаме проформа фактура на клиента и след като плащането бъде обработено, изпращаме фактурата. Всички фактури се изпращат по имейл.
Колко е дълъг гаранционният срок на продукта, който поръчах?
Гаранционните срокове са както следва:
- ChairPro 1000 - 3 години
- Optima Line - 7 години
- ErgoPro - 5 години
- Ergo Desk - 5-7 години
- Външни марки: https://www.chairpro.bg/pages/warranty-policy
Имам проблем с продукта, който поръчах, какво да направя?
Ако продуктът все още е в гаранционен период и в зависимост от проблема, обикновено има 3 резултата:
- Можем да изпратим резервна част до вашия адрес
- Можем да изпратим наш сервизен екип до вашето местоположение (достъпен само в София), за да провери проблема и да го разреши
- Можете да изпратите продукта до нашия шоурум, за да отстраним проблема
*В тези случаи сервизното обслужване на продукта ще бъде безплатно. Трябва да заплатите само доставката до нашия шоурум.
Ако продуктът е извън гаранционния период, резултатите са същите, но ще трябва да заплатите както таксите за обслужване, така и за доставка.
Периодът на услугата е до 30 дни, но ние се опитваме да направим всичко възможно вашият продукт да бъде обслужен и върнат при вас възможно най-скоро.
Не съм доволен от продукта, който поръчах, какво да направя?
Предлагаме 30 дни безплатно връщане на всички наши продукти, с изключение на модулни мебели и продукти, изработени по поръчка. Допълнителна информация можете да намерите тук: https://www.chairpro.bg/pages/worry-free-returns-policy
Кога даден артикул ще бъде наличен/на склад?
Стараем се най-продаваните ни продукти да са винаги налични, но има моменти, когато поради голям интерес те се разпродават и правим всичко възможно да ги имаме възможно най-скоро. В случаите, когато конкретен артикул не е наличен, предлагаме алтернативи.
Мога ли да поръчам неналичен/изчерпан артикул?
Да, можете, освен ако продуктът не е спрян или няма да го продаваме повече (в тези случаи ще бъдете информирани и ще ви бъдат представени алтернативи). Ще бъдете информирани за очакваната дата за зареждане или доставка, за да можете да резервирате продукта.
Защо много от нашите продукти се показват като неналични (произведени по поръчка продукти)?
Причината е, че не ги поддържаме на склад и това, което виждате представено на уебсайта, е само един вариант. Можете да персонализирате продукта по ваш вкус или предпочитание и да направите поръчка. Тези видове поръчки се обработват директно от търговския екип и ще бъдете информирани за очаквания период на доставка. Когато се интересувате от даден продукт, изберете бутона “Направете запитване” и оставете вашите данни, за да можем да се свържем с вас.
Намерете повече отговори в нашата страница с Често задавани въпроси FAQ
Свържете се с отдел обслужване на клиенти
За връщане, искове за гаранционен ремонт, повредени артикули и общи въпроси, моля, попълнете този формуляр:
ВСЕ ОЩЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ ТОВА, КОЕТО ТЪРСИТЕ?
Свържете с отдела ни за обслужване на клиенти:
имейл: support@chairpro.bg
тел. 0879 900 947
чат: chairpro.bg