Често задавани въпроси FAQ
- Доставка
- В какъв срок ще получа поръчката си?
- Поръчки, направени през делнични дни до 16:00 часа се изпращат с куриер в същия ден. Пристигат при клиента на територията на България в рамките на до 2 работни дни* за всички областни градове.
- За всички останали населени места поръчките пристигат в рамките на 3-5 работни дни* след потвърждение на поръчката.
* Всички поръчки с метод на плащане "Банков депозит" се експедират към клиента след постъпване на сумата на поръчката в банковата сметка на ChairPro.
* При повишена натовареност на куриерската фирма са възможни по-дълги срокове от посочените.
Пълните условия за доставка, може да видите тук.
- Колко струва доставката?
а) за столове в разглобен вид, във фабрична опаковка - безплатна доставка;
б) за столове, сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж съгласно Раздел III от Общите условия.
Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност под 160 лв. с ДДС:
а) За артикули в разглобен вид /фабрична опаковка/ Клиентът заплаща такса за доставка в размер на 16 лв. с ДДС.
б) За столове, сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж съгласнo Раздел III от Общите условия.
Пълните условия за доставка, може да видите тук.
- С кой куриер се извършва доставката?
Еконт – предимно. Но за определени поръчки, които се изработват по поръчка на клиент е възможна доставка с ОК Експрес.
- Може ли да се достави в точен час?
Да, с Еконт. Не важи за поръчки, за които единствената възможност е доставка с ОК Експрес.
- Може ли да взема поръчката си от офис на куриер?
Може от офис на Еконт. Моля посочете удобния за Вас офис.
- Може ли да взема поръчката си от ваш шоурум?
Възможно е. От шоурумите на ChairPro в София и Пловдив могат да се вземат единични бройки артикули, само след предварително потвърждение за наличност от наш служител. Понякога се налага да заявим преместване от склад в шоурум. Заявки за повече бройки се предават на място в складовете ни в Пловдив и София.
- Може ли да взема поръчката си от Ваш склад?
Може да се вземе от склад в Пловдив или София. Поръчката трябва предварително да е платена. Имаме нужда от 1-2 часа, след като Ви потвърдим, за да се подготви стоката за вземане.
- Колко време е срокът за изработка на артикулите със срок на изработка?
За всеки артикул е индивидуално упоменато. Срокът за асортимента ни варира най-често в интервала от 10 до 35 работни дни. Времето за доставка от Далечния Изток може да надхвърли 3 месеца.
- При изчерпана наличност, кога се очаква ново зареждане?
Моля, обърнете се към наш служител, за да получите актуална справка за конкретен артикул, като използвате някои от следните възможности.
- Тел 0700 10 750;
- Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
- Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.
- Столовете (другите артикули) сглобени ли пристигат?
Разглобени пристигат офис столове, регулируеми бюра, корпусна мебел и др. Сглобени пристигат повечето посетителски столове.
- Монтаж
- Колко струва монтажът?
Монтаж на столове:
- 60 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е под 240 лв. с ДДС.
- 90 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е над 240 лв. с ДДС.
Монтаж на бюро за София и Пловдив:
- 180 лв. с ДДС за бюро, в това число електрическо регулируемо бюро.
Монтажът може да бъде добавен като артикул към количката Ви, моля вижте тук.
Монтаж на корпусна мебел:
Всеки клиент получава индивидуална оферта за монтаж на изделията, спрямо количеството и вида на изделията, които иска да закупи.
Моля, обърнете се към наш служител, за да получите актуална справка за конкретен артикул и/или количество, като използвате някои от следните възможности.
- Тел 0700 10 750;
- Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
- Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.
- Може ли да поръчам монтаж в последствие, ако имам затруднение?
Възможно е. Моля, обърнете се към наш служител, за да получите повече информация, като потвърждение за цена и възможен ден, в който можем да извършим услугата.
- Тел 0700 10 750;
- Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
- Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.
- Регулируеми основи – Ergo Desk и Ergo Desk Pro
- Плотът включен ли е в цената на височинно регулируемите бюра?
Височинно регулируемите бюра могат да се конфигурират с разнообразни по размери и декори плотове. Преди избора на плот, цената е само цената за структурата на бюрото. Плотът допълнително се добавя към цената. Тя варира в зависимост от размера и декора му.
- Колко струва плотът за ел. регулируемата основа?
Цената на плота варира в зависимост от размера и декора му. Може да видите цените на плота в полето „Конфигурирай този продукт“, намиращ се под описанието на съответното регулируемо бюро:
След което ще се покажат възможностите за плот:
- Може ли да поръчам плот с индивидуални размери?
Може. Моля, обърнете се към наш служител, който ще направи справка за цена и срок за изработка.
- Тел 0700 10 750;
- Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни.
- Какъв е срокът за изработка на плот, при изчерпана наличност?
10-15 работни дни. При повишено натоварване на производствените възможности е възможно срокът да бъде по-дълъг. При поръчка на плот с размери, различни от заложените в електронния ни магазин, ще Ви информираме своевременно за срока към конкретната дата.
- Други
- Имате ли мостри на всички артикули от сайта?
Поради пространствено ограничение и огромното разнообразие на асортимента ни не поддържаме налични всички артикули за тест. В шоурумите ни в София и Пловдив можете лично да се запознаете с най-горещо препоръчаните ни офис столове и височинно регулируеми бюра, а така също с помощта на консултантите ни да придобиете представа относно качеството и разнообразието на целия ни асортимент.
- Ще имам ли отстъпка при покупката на повече от 1 артикул?
Моля, използвайте следните възможности, за да направите запитване:
- Тел 0700 10 750
- Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни
- Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.
В допълнение, ако представлявате юридическо лице, Ви препоръчваме да се запознаете с портфолиото ни от специални услуги и да изискате наш търговски представител да се свърже с Вас. Освен че предлагаме индивидуални цени при закупуване на количества, имаме възможност да Ви съдействаме с планирането и дизайна, а така също цялостното обзавеждане на публични пространства.
Повече информация можете да намерите тук:
- Рамо за монитор – каква е максималната дебелина на плота, на който може да се монтира?
- Моделът 9500 позволява дебелина на плота до 48 мм, ако се ползва скобата за странично захващане.
- Ако се ползва отвор в плота, неговата дебелина може да бъде до 100 мм.
- Предлагате ли столове за по-ниски хора?
- За компактни хора препоръчваме столовете от детския ни асортимент.
- Също така следните модели са подходящи - Open Point SY, Point 70, Prestige.
- Предлагате ли столове за по-високи хора?
- За хора с височина над 175-180 см препоръчваме следните ергономични столове: ErgoPro black, ErgoPro седалка в дамаска, Chairpro 1000 HL.
- Подходящи варианти биха били и Ergo Max mesh, Fedo G, 1000 W.
Препоръчваме, при възможност да тествате мостри в наш шоурум в София или Пловдив, адресите може да видите тук.
- Фактура – може ли получа фактура?
Чеърпро Европа винаги издава фактура при направена поръчка, независимо дали сте физическо или юридическо лице. Фактурата при нас има роля и на гаранционна карта.