Политика за безпроблемно връщане

Бъдете спокойни с безпроблемната политика за връщане на ChairPro. Възможно е връщане на всички продукти закупени от ChairPro в рамките на 30 дни.


Политика за безпроблемно връщане


Не харесвате новите си продукти от ChairPro? Бъдете спокойни! Първо, не се колебайте да се свържете с нас за безплатна ергономична консултация, в случай че имате въпроси относно новите си мебели. Често може да отнеме две седмици, докато тялото ви се адаптира към новите ви ергономични мебели и започне да усеща предимствата на новата поддържаща технология!


Ако искате да продължите с връщането, продукти без следи от употреба и в оригиналната им опаковка могат да бъдат върнати и сумата им да ви бъде възстановена в рамките на 30 дни от доставката. Куриерската услуга за връщане се заплаща от клиента.


Забележка: Поръчките на едро, закупени като поръчка или част от поръчка от корпоративни клиенти, са окончателни и не отговарят на условията за връщане, но при корпоративни поръчки имате възможност за безплатен тестов период на мостри. За безплатни мостри, моля, свържете се с представител на отдела за обслужване на клиенти.


Улеснен процес по връщане


За да бъдем нещата бързи, лесни и удобни, ще ви изпратим имейл с предварително подготвен документ, който да отпечатате и залепите върху опаковката на продукта. Ще бъдете информирани относно стойността на обратната доставка, която варира, в зависимост от вашия артикул и местоположение. Стойността на доставката ще бъде приспадната от сумата на вашата покупка.


Връщане в шоурума


Имате възможност да върнете продуктите си в оригиналната им опаковка в нашия шоурум в София и да спестите от разходите за доставка. ПРЕДИ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТИ В ШОУРУМА, моля, вижте по-долу как да инициирате връщането си.  Всички връщания в шоурума трябва да бъдат предварително одобрени, преди да можем да ги приемем.


Как да започнете връщане:

  1. ИНИЦИИРАНЕ НА ВРЪЩАНЕ: Моля, попълнете този формуляр, за да започнете, или се свържете с отдела ни за Обслужване на клиенти на тел. 0700 10 750, на support@chairpro.bg или чрез чат формата на www.chairpro.bg, не по-късно от 30 дни от датата на доставка. След като попълните формуляра и се свържете с нашите представители за обслужване на клиенти, ще бъдете уведомени, ако връщането ви е одобрено и ще получите имейл с информация относно състоянието на връщането.
  2. РАЗГЛОБЯВАНЕ И ОПАКОВАНЕ: Преди да изпратите обратно до ChairPro, трябва да разглобите продукта и да го поставите обратно в оригиналната опаковка.

Ако сте закупили сглобен продукт - мостра от нашия шоурум - ние ще го приемем сглобен и трябва да се уверите, че е добре опакован и защитен, така че да пристигне неповреден до нас.

  1. ПРОВЕРКА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА: След като получим и проверим върнатия от вас продукт, ще обработим възстановяването на сумата ви по банков път в рамките на 5-10 работни дни, с приспаднати разходите за обратна доставка и всички такси за щети (вижте по-долу).

*Ако сте получили повредени или дефектни продукти, моля да ни уведомите в рамките на три дни след получаването. В този случай доставката ще бъде покрита от ChairPro. Повредените артикули могат да бъдат и физически върнати при нас за пълно възстановяване или замяна.


Продукти, при които има наличие на повреда след 30-дневния период на връщане, ще бъдат обхванати от Гаранционната политика на ChairPro,  


Условия и изключения от нашата политика за връщане

  • Продукта трябва да бъде върнат без следи от употреба и в оригиналната си опаковка.
  • Трябва напълно да разглобите и преопаковате продукта. 
  • Моля, обърнете внимание, че не можем да приемем връщания извън нашия 30-дневен период за връщане.
  • За да улесним бързата обработка и изпращане на поръчките, ние не предлагаме замяна.
  • Персонализираните продукти, таксите за доставка и таксите за монтаж не подлежат на възстановяване.
  • Ако някой продукт бъде изпратен извън България, всички правила за връщане и гаранция се анулират.